Excite

KLM en Schiphol willen jeugdige adviseurs

KLM en Schiphol hebben direct te maken met de economische crisis. Het wegvallen van een deel van de wereldeconomie heeft er voor gezorgd dat zowel de KLM als Schiphol veel efficiënter moeten werken. Innovatie is wat nodig is. En daarom starten de KLM en Schiphol een campagne om jeugd te betrekken bij de luchtvaart.

Via Hyves worden jongeren benaderd om mee te denken met de huidige luchtvaart. Leuker, efficiënter, sneller en duurzamer, dat zijn de kernwoorden van de campagne. Jongeren tussen de 15 en de 25 worden benaderd en gestimuleerd om ideeën te generen voor een betere luchtvaart. Zowel de KLM als Schiphol zijn op zoek naar de juiste ideeën om weer een leidende rol in de luchtvaartindustrie te spelen.

Staat daar dan iets tegenover? Jawel. De drie beste ideeën van de jongeren worden beloond met leuke prijsjes. De winnaar krijgt twee tickets voor een wereldreis in de eerste klas. De tweede plaats krijgt twee tickets voor dezelfde reis, maar dan economy class. De derde plaats krijgt twee tickets voor een intercontinentale vlucht. Leuk, allemaal. Dat moeten de jongeren in ieder geval stimuleren om iets meer dan alleen een leuke tekening van een vliegtuig op te sturen.

Afbeelding: Flickr account alex-s'

Holland - Excite Network Copyright ©1995 - 2019